کد خبر: ۸۶۸۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶ 28 June 2020
گروه استان ها- رئیس اداره عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا در رشت گفت: دشمنان با استفاده از فرقه های انحرافی درصدد تضعیف نظام اسلامی هستند.


تابناک/حجت الاسلام علی محمد حسن زاده عصر امروز در جلسه آگاه سازی سیاسی با موضوع فرقه شناسی ادیان الهی و مذاهب در مرکز فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت اظهار داشت: از آنجا که ادیان توسط خداوند بر مردم نازل می شود بنابراین تفاوتی بین اصول ادیان الهی وجود ندارد.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا با اشاره به حوادث هفتم تیرماه سال 1360 خاطرنشان کرد: یاد و خاطره شهید بزرگوار بهشتی و یارانش که در حادثه هفتم تیرماه سال 1360 به شهادت رسیدند را گرامی می داریم.
حسن زاده منشأ الهی دین را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه ادیان الهی ممکن است دارای درجات مختلف باشند ابراز داشت: در تعریف فرقه ها همواره گروه هایی با اهدافی خاصی این جریان را تشکیل می دهند که دارای تشکیلات ساختگی هستند.
"سیداسدالله" چگونه لشکر زرهی کرمانشاه را مجبور به تسلیم کرد؟ / ماجرای برچیدن فرقه های انحرافی توسط آیت الله مدنی
اردبیل|نقش وحدت و ولایت در جامعه اسلامی؛ ظهور فرقه های تکفیری نتیجه انحراف از مسیر مرجعیت دینی است
آیا همۀ روایات "اصول کافی" مورد قبول است؟/ تلاش علمی"شیخ کلینی" برای مبارزه با فرقه ای انحرافی
وی با اشاره به ضرورت شناخت فعالیت ها و فرقه های نوظهور در کشورمان خاطرنشان کرد: دشمنان با استفاده از ابزار فرقه درصدد تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و سعی می کنند که با این جریانات، در امنیت کشور اختلال ایجاد کنند.
رئیس اداره عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا با اشاره به دیگر اهداف فرقه ها ابراز ...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار